Oj förlåt!!

Hahaha förlåt glömde uppdatera bloggen igår!!
Hade inte en tanke på bloggen alls!
Sorterade i alla fall kläder igår, vet inte om jag ska kasta dom eller ge bort dom! :-P
Jag bakade även cupcakes igår! haha :-P
Sen låg jag mest och såg på tv!!
Den jäkla febern kan göra en så trött och slö! :-(
Har fortfarande feber men inte så hög feber som igår!
Hoppas den försvinner idag!! :-)

Idag blir det en massa samtal att ringa igen!
Är så trött på att behöva ringa en massa samtal hela tiden!
Bara det blir något bra av det så är det väl värt alla samtal?

Fick frågan igår hur det har gått med min vikt om jag fortsätter gå ner i vikt?
Det går upp och ner! Kan gå upp några kg men går ner dom igen plus några kg till!
Men jag har vant mig vid det nu, ställer mig gärna inte på vågen så ofta för jag blir bara sur om jag har gått ner i vikt! :-(
(Det låter kanske knäppt men jag vill väga lite mer än vad jag gör nu!!)

Vi hörs sen!
Ska försöka att inte glömma att uppdatera er! ;-)
Puss & Kram!

Haha så fina så! ;-)
Tur det är sån mix man köper annars hade det inte blivit cupcakes! :-P

Kommentera inlägget här :