Dålig på att uppdatera! ;)

Jag har blivit jätte dåligt på att uppdatera min blogg!
Innan kunde jag skriva en hel del inlägg på en dag!
Nu skriver jag kanske 1-2 inlägg per dag, eller inte ens
per dag!
Kan gå dagar emellan!!
 
Har så mycket att göra så jag knappt hinner med mig själv!
Halleda ibland vill man vara superwoman! ;)
Men man fixar det mesta bara man vill! :)
 
Känns jäkla konstigt att jag har en hel sommar där jag inte
behöver passa tider varje dag!
Förra sommaren hade jag det men fy fan vilken jävla rolig
sommar jag hade!!
Lätt den bästa sommaren jag haft!!
Denna sommaren kommer jag också göra till den bästa! :)
Har bara mina vanliga tider att passa!!
 
Igår träffade jag mina gudbarn!
Mitt näst minsta gudbarn fyllde 3år, stora killen! :)
Mitt andra gudbarn som är 8år är fan kaxigast i stan! ;)
Jädrar i hoppet vad jag känner igen mig i henne, men jag
älskar henne oavsett om hon har kaxig eller inte! :)
 
Denna veckan sker olika saker, åka iväg och bada med mina
gudbarn, gå på mina läkarbesök samt träffa vänner!!
Dom riktiga vännerna som vet hur man behandlar folk!! :D
 
Wiiiiho nu kan jag jubla!!!
Äntligen fått rätt med vikten, inte en dag försent!!
Nu är jag nöjd som jag ser ut, skiter i vad andra tycker!!
Är även grymt stolt över mig själv som lyckats gå ner så mycket
i vikt!!! :D
 
Nä nu ska jag faktiskt ut lite i värmen och dricka kaffe!!
Ha en underbar måndag alla så hörs vi sen!
Puss & Kram!!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :