Det gick ju bra! ;)

Hahaha det första jag gör är att glömma bort min blogg hahaha! :P
(Det hade faktiskt varit kul om ni kommenterade vilka ni är som läser min blogg, samt vad ni vill att jag ska skriva om! )
 
Ibland händer väl saker av en anledning, jag blev lagom chockad och visste inte riktigt vad jag skulle svara först men sen fick jag fram ett svar!
Om vad det gäller berättar jag längre fram i ett annat inlägg, så tyvärr får ni vara nyfikna! ;)
 
Jahapp då blir det nog operation snabbare än vad jag hade räknat med, läkaren ringde idag så det blir röntgen denna veckan, läkaren ringer nästa vecka och sen blir det vidare till ortopeden och sen operation vad läkaren sa!
Det är fan lite läskigt, är mega rädd för den där jävla masken som man får när man ska sövas!
Så frågan är om jag inte ska be om sån lokalbedövning eller annan bedövning så jag är vaken istället?
Det får vi se hur det blir med det!
 
Denna veckan blir rätt lung, har 2 möten i slutet av denna veckan så får vi se vad dom ger! ;)
Tror båda mötena går bra! :)
 
Nu är det dags för lite mat sen slappa i soffan! :)
Ta hand om er och ha en fin tisdags kväll! :)
 
 
 

Kommentarer :

#1: Petra

Jag läser 🙋😬😘

Svar: Vad kul! 😊Ge gärna tips om där är något speciellt du vill att jag ska skriva om! 😊
Jenny

skriven

Kommentera inlägget här :