Long time ago! ;)

Oj oj oj herregud det var ett jätte bra tag sen jag skrev här!
Jag valde att stänga ner min blogg, då jag inte hade något intresse kvar att skriva här.
Men nu tänkte jag återuppta den igen! :)
 
Sist jag skrev här var för snart 3år sen, tiden går för jäkla fort! :P
 
På 3år har det hunnit hända mycket även om man ställer sig frågan: 
Vad har jag gjort dom senaste åren?! haha! :)
 
Jag var ju som sagt sjukskriven för diverse saker, började på ett projekt som vara i 3 månader och kan säga att det var den värsta tiden i mitt liv förrutom praktiken jag hade!
Praktiken var nog något av det bästa jag var med om, dom fick mig att känna mig värdefull, uppskattad, jag har aldrig skrattat så mycket som jag gjorde där men framförallt alla människor var fantastiskt underbara.
När projektet som jag var med i tog slut så hände inte så mycket merän jag var fortfarande sjukskriven.

Jag träffade även mannen i mitt liv, en helt fantastisk, underbar, omtänksam, hjärta av guld och mycke där till är han. Fick även en bonusson, en fantastiskt fin kille!
Lyckan var total! <3
 
Allt blev bara positivare och positivare, jag kom ifrån sjukskrivningen, började på ett annat projekt som var helt okej men jag gick klart det också! :)
 
Jag har hunit bli äldre, blir 29år detta året och jag kan säga att redan nu har jag fan noja över att bli 30 nästa år! :O
Nä jag fyller 29 2 år i rad i stället! :P
 
Jag har kämpat som en galning för att gå undersköterska utbildningen men inte lyckats komma dit men förra året då small det! :D
Jag kom in på en intensiv utbildning som skulle vara 8 veckor tror jag men efter 2 veckor var jag färdig med min utbildning, fick över förväntan bra betyg! :)
Har mest MVG i betyg! :D :D
Så nu är man undersköterska också! :D
 
Fick ett mindre bakslag förra året så jag blev sjukskriven en liten tid och kan säga att det behövdes, samla alla krafter igen! 
Nackdelen med mig är att jag går in i allt i 190 och tänker inte på hur jag kan reagera mentalt eller fysiskt och pang då är vi tillbaka på rutan där allt började!
Något jag måste arbeta mer med mig själv! :)
 
Just nu söker jag jobb som en galning och lägenhet för att flytta till en annan kommun! :)
Ska även snart börja på nytt projekt så får vi se vad det ger en! :)
 
Förrutom allt ovan så håller jag min vikt, visst den pendlar rätt bra men ja jag är i alla fall nöjd med mig själv! :)
Jag kommer även bli opererad lite längre fram i mitt knä, det är lite läskigt men det ska även bli skönt! :)
 
Jag hoppas ni som har följt min blogg innan kommer att följa den igen och ni får gärna kommentera oavsett vad det är, frågor eller vad! :)
 
Ber om ursäkt för långt inlägg men har man inte skrivit på 3år så har man en del att berätta i korta drag! :)
Ha en super fin söndag alla! :)

Kommentera inlägget här :