Fredag! ♥

Denna värmen är olidlig tycker i alla fall jag! ;-)
Men sen ska jag inte gnälla för jag måste ändå hålla mig i skuggan! :-)
Får inte sitta direkt i solen men att hitta skugga är fasiken inte lätt! :-P
Den ömmande huvudvärken har börjat och försvinna! :-)
Inte konstigt jag har haft ont i huvudet eller ömmande huvudvärk efter hur jag slog i bakhuvudet!!
En jäkla tur att jag bara fått 2 bulor och skrap sår bak i huvudet, det kunde gått värre! ;-)
Ja och sen lätt hjärnskakning! :-P
Men nu börjar det bli bättre ska dock fortsätta och ta det lugnt! :-)

Jaha i helgen blir det att baka olika kakor som jag kan ta fram när jag fyller år! :-)
Om 6 dagar är man 1år äldre känns inte som det var 1år sen jag fyllde år sist ju! :-P
Sen blir det att göra jordgubbs tårta när jag fyller år, inte för att jag äter tårta men familjen gör! ;-)

Nu ska jag fortsätta med annat!
Ha en toppen fredag alla och glöm inte att dricka ordentligt!
Puss & Kram!!

Kommentera inlägget här :