Onsdag!

Vilket snöoväder man har fått och jag som verkligen ogillar snö! :P
Jag håller mig inomhus jag vägrar gå ut hahaha! :P
 
En nackdel när man har gått ner i vikt då fryser man mycket mer!
Ibland skämtar jag och säger: Jag önskar fan att jag var tjock igen för då frös jag fan inte! :P
Det är bara att ta på sig mer kläder så fryser man inte, fast man måste gnälla ändå! ;)
 
Idag har det inte hänt så mycket, har bara ta det lugnt och bara varit!
Skönt med såna dagar faktiskt! :)
Hur har er onsdag varit? :)
 
Kul att se att ni är en del som läser min blogg, men vem ni är det är ni hemliga med! ;)
Kan ni inte kommentera med vem ni är, alltid kul att veta!
Samt får ni gärna skriva något ni vill att jag ska skriva om!
Ibland har man faktiskt svårt för att skriva i bloggen haha!
 
Imorgon var det egentligen dags för möte men pga sjukdom blev det inställt, skönt kan jag tycka men samtidigt inte! :P
På fredag är det nästa möte och efter det så är det röntgen som gäller! :P
Usch börjar fan redan bli nervös inför allt gällande knäet men det kommer bli bra! :)
 
Nej nu är det dags att slappa framför tvn!
Ha en fin onsdags kväll! :)

Kommentera inlägget här :