Är det fel på mig?

Ibland undrar man vad det är för fel på mig, speciellt
när jag skriver till folk, kvittar om det är pm på facebook
eller sms!
Kommer där upp en varningsskylt med mitt namn eller?
Jag förstår verkligen inte vad problemet är?
Läsa kan dom men svara kan dom jäklar inte ändå står
där datum och klockslag på när dom läst pmet på facebook!
Sms får jag leveransrapport på och vet när den jag har skickat
till har läst det!!
Men ändå inget svar?! :O
Jag fattar verkligen inte vad ert problem är?!
Om ni läser min blogg och tar åt er av detta så skyll er själva då!
Jag bryr mig inte, men tar ni åt er skriv då till mig!!
 
 
Läget idag är väl bättre, har fortfarande sån ömmande huvudvärk om
man kan kalla det så?
Vara ute i solen är hopplöst för då känns det som huvudet ska sprängas! :P
Så det blir att hålla sig inne eller om jag ska vara ute så ska jag hålla mig
i skuggan! :)
Ska i alla fall ta det lugnt, vila och dricka mycket!!
Ja jippi jag blir lagom rastlös av att inte göra något men bara att göra som
man blir tillsagd och se glad ut! :)
 
Nä nu ska jag kanske göra vid mig, gå ut och ta frisk luft! :)
Ha en bra onsdag alla!
Puss & Kram

Kommentera inlägget här :