Torsdag!

Såååå trött jag är, dålig sömn en längre tid är verkligen inte bra! :-(
Dagarna är jobbigast då jag kan vara pigg någon timme sen slår tröttheten på! Så varierar det på dagarna plus att jag har ett jäkla humör i mellan åt! :-(
Men det kommer bli bättre!

Skönt med lång helg sen drar en helvetes vecka igång nästa vecka!
Har möten vissa dagar och läkarbesök en av dagarna!
Innebär att jag ska få åka som en jäkla jojo fram och tillbaka! :-P

Anledningen att jag inte berättar så mycket om hur jag mår, vad som sker nu är för att jag inte vill besätta det just nu!
Kan ju säga att ångesten och panikångesten är ett helvete just nu, men det går också i perioder!
Det kommer också bli mycket mycket bättre!! :-)

Nu ska jag snart äta en god kaka och dricka kaffe sen ska jag nog sova! :-)
Ni får ha det super bra och ta hand om er!!!
Puss & Kram!!

Kommentera inlägget här :