Onsdag!

Jag är rent slut i huvudet, är super trött trots jag sovit nästan 12 timmar i natt!
Är även trött på alla som drar och sliter i mig till höger och vänster som inte förstår att jag kan inte vara överallt samtidigt men framförallt jag orkar inte!!
JAG är faktiskt viktigare för mig själv just nu!
Måste sätta mig själv i fokus!!

Igår var jag hos läkaren, som vanligt när man kommer hem har man tusen frågor! :-(
Kan ställa dom frågorna imorgon, för imorgon är det dags för nästa besök! :-P
Puh!!

Jag väntar fortfarande på samtal på om jag får börja eller inte!
Börjar nästan irritera mig på att jag ska behöva vänta på svar!! :-P
Det börjar om drygt en månad och jag vill ha ett svar! :-P

Idag blir det ta mig tusan bara att ta det lugnt!
Är helt slut i både kropp och knopp!
Ha en fin onsdag alla!
Puss & Kram!!

Kommentera inlägget här :