God kväll! :-)

Jag har inte uppdaterat min blogg på över 1 vecka!
Har faktiskt gjort det lite med vilje!
Så ni som läst min blogg har fått läsa mina gamla inlägg! ;-)

Mycket har skett på 1 vecka, varit iväg och hälsat på en vän, ringt olika samtal, fått en medicin till och faktiskt även hunnit ta det lugnt! :-)

Det är dagar då jag tar det lugnt som jag förstår hur stressad jag egentligen är!
Stress är inte bra alls och jag har bara sagt till dom som säger gud Jenny vad du stressar att dom snackar skit!
Men det gör dom inte! ;-)

Denna månaden fyller jag år också, var ju inte så längesen jag fyllde 25 känns det som! :-P
Ska iaf försöka mig på att göra en tårta, hur nu det kommer gå är en gåta! ;-)

Imorgon blir det stranden om det är fint väder! :-)
Skönt att bada!

Nu ska jag fortsätta se film men vi hörs imorgon!
Ta hand om er!
Puss & Kram!!

Kommentera inlägget här :