Känslor, chock och bitch! ;)

Oj oj oj!!
Inte trodde jag att det skulle vara så mycket känslor när
jag läser mina gamla blogg inlägg!
Kan ärligt säga att tårarna rinner när jag läser vissa inlägg!
Om du fortfarande läser min blogg så fattar du att jag menar dig! ;)
Jag saknar dig trots allt, så mycket som jag fått hjälp med, så
mycket jag har kunnat berätta för dig och du är alltid glad samt vill
alla deras bästa!!
Jag har faktiskt sagt till vissa:
Nä jag saknar inte henne, visst det var skönt att alltid ha henne vid
min sida men samtidigt så kan det inte vara så för alltid!
Hon har sitt nya jobb och jag har gått en helt annan väg (sjukskrivning)
Men ärligt jag saknar visst dig, varför hade det annars blivit
så blandade känslor när jag träffade dig och jag kände att tårarna
var på väg?! ;)
Något jag fortfarande tycker är roligt att säga är det du lärde mig:
Gud i London och pitten i tårtan! ;)
 
Kan även säga att jag blev rätt chockad över mig själv när jag läste
gamla inlägg! ;)
Hahaha vilket humör och vilken jäkla bitch jag kunde vara! :P
Men jag kunde faktiskt vara en bitch emot vissa folk, tyvärr! :(
Det är nu i efterhand dom berättar det för mig, jag var speciellt en
bitch emot min förra coach sa dom!
Varför sa dom inget då? Var jag verkligen en bitch emot min förra coach?
Jag vet att jag var en bitch emot vissa personer jag hade runt mig!!
Förlåt för det såhär några månader i efterhand! ;)
 
En blogg är nog bra att ha trots allt för man ser verkligen hur man har förändrats!
Även om folk säger att jag har förändrats både positivt och negativt så ser man inte
det då!
Men genom att läsa mina gamla blogg inlägg så ser jag förändringen! ;)
 
Nä nu måste jag faktiskt göra mig i ordning, har lite att fixa!
Ha en bra dag så hörs vi ses!
Puss & Kram!!
 
 
 

Kommentera inlägget här :