Tisdag!

Jag har faktiskt inte glömt att uppdatera bloggen
fast jag inte har skrivit inlägg sen i lördags!!
Men jag har undvikit mobilen och datorn!
Varför ska jag berätta nu!
Igår var vi och hälsa på hos Mammas vännina och hennes barn!
Vi satt vid bordet och en av tjejerna skulle sitta brevid mig och stolen
stod tydligen för nära kanten, så jag flyttar stolen och tjejen puttar till
stolen så pang jag flyger baklänges med stolen!
Slog i bakhuvudet, ryggen och höften!!
Huvudet gjorde fan mest ont!!
Har knappt sovit något i natt och har fortfarande ont i huvudet!
Så får väl ringa och fråga om det är normalt att ha ont så länge efter?
Jag låg mest och vilade igår eftermiddag/kvällen!!
 
Idag är jag lite piggare men ändå slö och ont i huvudet! :P
Men men kunde gått värre än vad det gjorde! :)
 
Idag vet jag riktigt inte hur jag ska göra om jag ska iväg eller stanna hemma!
Kanske inte ska vara i full gång efter igår?
Jag ska i alla fall ta det lugnt så det blev de med allt det roliga jag skulle göra
min sista vecka som helt ledig utan möten och måsten! ;)
Jaja det blir vad man gör det till!!
 
Ha en bra tisdag alla!!
Puss & Kram!!
 

Kommentera inlägget här :