MITT LIV!!

Ständiga synpunkter och åsikter på allt!
Visst man får lov att ha åsikter men håll
dom för er själva då, ibland vill man inte
ens höra dom!!!

Mitt liv= Mina Val och Mina Beslut!!
Ni behöver inte tycker att det är bra val eller beslut!!
Men ni behöver inte hålla på och gnälla på mig om
det/dom i heller!
Tro mig det hjälper inte!!!
 
Idag har jag väl gjort 2 drastiska beslut men dom känns
bra just nu i alla fall!!
Imorgon kanske jag ångrar det men då får jag faktiskt
skylla mig själv!!
 
Låt mig bara göra mina egna val och beslut utan att
ni gnäller på mig för det!!!
Ni kan inte göra något åt det ändå!!
 
Mitt liv är mitt liv, mina val är mina val och mina beslut
är mina beslut!
Deal with it!!!!!!!
 
Hoppas ni har en bättre dag än mig! =)
Vi hörs sen!
Puss & Kram!!
 
 

Kommentera inlägget här :