Överallt och ingenstans!!

Idag är det sån dag man ska överallt och ingenstans!!
Stressad till tusen!
Först ett besök och efter detta besök blir det att lämna papper, hämta papper, fylla i papper osv!
Konstigt jag är stressad? ;)
Väntar just nu på besked om en sak, hoppas fasiken det är positivt besked!
Men har en konstig magkänsla som säger att något stämmer inte!
Jobbig känsla som jag hoppas är fel!

Ibland undrar jag om folk har betalt för att vara elaka och klumpiga i munnen?
Herregud tänk er lite för!!
Eller jag som överreagerar som det alltid påstås?

Jag var nog ganska förvirrad när jag steg upp i morse haha!
Tänkte vad fasiken gör jag uppe så här tidigt när det är lördag? :O
Kollade mobilen och såg att det var fredag och suckade! ;)
Jo men godmorgon Jenny haha :)

Nä nu får jag sluta skriva!
Vi hörs sen!
Ta hand om er!! :)
Puss & Kram


Kommentera inlägget här :