Haha!! :D

I dag har jag bara gått runt i pyjamas, lyssnat på julmusik 
och julpyntat! 
Tråkig dag men samtidigt väldigt skön! :)
Såna här dagar ska man ha fler gånger!
Ja du kan ju inte julpynta flera gånger om precis! ;)
 
Nu är längtan ännu mer tills Julafton, smålänningarna
kommer ner! Abra och Caspian kommer springa runt
här, säkerligen ta allt godis från julgranen och äta! ;)
Precis som när vi syskon i familjen var små!
Finns inget bättre!! :D
 
Skrev på facebook innan idag: 
Om jag försöker ignorera smärtan, försvinner den då tro? ;)
Fick en kommentar och när jag läste den blev jag tårögd 
och tänkte awwe! :/ Kommentaren var: Tyvärr så gör de bara de för stunden <3
Det var precis som personen som kommenterade visste 
exakt vad jag menade! :O :/
 
Smärtan försvinner inte hur mycket man än försöker ignorera
den, så ett tips är att inte försöka ignorera den, det är bara 
slöseri med tid! ;)
 
Nu ska jag se på tv, ska skriva färdigt mailet jag har
hållt på att skriva 4 dagar! Nu återstår det bara att
skriva det sista sen trycka på skicka! :)
 
Ha en trevlig kväll!
Kram!!
 
 
 

Kommentera inlägget här :