Vad ska man säga?

Jag må vara hård när jag är arg men jag är så trött på att folk ska utnyttja min snällhet, omtänksamhet och att jag alltid hjälper till när jag kan!!
Jag kommer inte hjälpa en enda jävel mer!!
Dom enda jag kommer hjälpa är min familj!!

Så hör inte av er om ni behöver hjälp eller råd!!
Jag finns inte tillgänglig för er då, eller hör inte av er alls förresten!!
Idag har jag valt att inte ha kontakt längre med många runt om mig!
Det vill säga sagt upp kontakten med folk!

Jag kan inte ha kontakt med människor som gör mig arg, ledsen, irriterad och så vidare!!
Har valt att ha dom människorna omkring mig som får mig att må bra!!
Som min familj och några till!! ♥ ♥

Ni må tycka att jag är elak, men det handlar om mitt bästa!!
Jag sätter mig själv först!!

Ha en bra lördag alla!
Puss & Kram!!




Kommentera inlägget här :